PR cu pasiune

Dragi cititori,

Astăzi mi-am propus să vorbesc despre un proiect drag mie, care a reușit să crească în fiecare an. Datorită faptului că în anii de facultate m-am implicat în tot felul de proiecte, în anul al doilea de facultate, prin intermediul unui proiect pe care trebuia să îl realizez, am întâlnit echipa VISUM. Adriana și Mihai, colegii mei, sunt membri fondatori ai Asociației Visum pentru Educație și Cultură și chiar fac o treabă minunată. Aceasta reprezintă o organizație non-guvernamentală și non-profit, care a fost înființată în anul 2012 la Brașov cu scopul de a promova și dezvolta educația, cultura și arta.

Asociația Visum este una foarte cunoscută atât în Brașov, cât și în Piatra-Neamț. Ori de câte ori aveți ocazia să participați la aceste evenimente, nu stați pe gânduri pentru că merită. Un proiect drăguț este Seara de Carte în care ai posibilitatea să prezinți o care care ți-a plăcut foarte mult și vrei să o recomanzi și altora. După această prezentare ai ocazia să vorbești cu publicul, să afli care este părerea lui, să primești feedback legat de prezentare și cred că toate acestea la un loc pot să îți arate cât de pregătit ești să vorbești în public, să îți susții o părere și, mai ales, să capeți încredere mai multă în propria persoană.

De asemenea, dacă sunteți interesați să citiți revista, vă atașez link-ul.

http://visumbrasov.org/revista/

Nu de mult, am discutat cu persoane importante care mi-au spus că Asociația VISUM se dezvoltă tot mai mult, iar membri echipei fac o treabă bună. M-am bucurat să aud aceste cuvinte deoarece fiecare părere contează și ne ajută să ne îmbunătățim proiectele, evenimentele și legătura cu publicul.

Pentru a vă face o părere despre activitățile Visum, vă invit să vizitați secțiunea de proiecte din cadrul site-ului.

http://visumbrasov.org/proiecte/

În cazul în care doriți să îmbinați utilul cu plăcutul, vă invit la serile de film care mereu se dovedesc a fi interesante. Pe lângă faptul că vizionezi un film bun, ai posibilitatea să faci acest lucru în compania unor oameni frumoși, interesați de dezvoltarea lor și ce este mai important, faptul că atmosfera este foarte prietenoasă.

De asemenea, în acest moment suntem în căutarea unor oameni dornici de implicare, pasionați, care vor să ia parte la proiecte interesante și să se dezvolte.

Mâine, 07.11, vă așteptăm la un eveniment destul de interesant în care să ne coasem singuri ia și, desigur, să ducem dulcea tradiție mai departe.sezatoare-ie-1024x768Șezătoare cu și despre ie la Ceai et caetera

Merci.

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑