Toamna la Brașov

Fiind prima mea postare în primul meu blog, m-am gândit să scriu despre peisagistica minunată a toamnei. Nu de mult un profesor drag mie îmi spunea: în fiecare zi să privești Tâmpa să vezi cât de interesantă este când culorile se schimbă și devine un adevărat covor multicolor. Ei bine, așa este. În prima perioadă când am venit în Brașov, mi-am dat seama că de fapt acesta este orașul care mă reprezintă. Un oraș liniștit, complet, curat, în care oamenii se implică în tot felul de evenimente și acțiuni. Este adevărat faptul că fiecare om alege ceea ce este potrivit pentru el. Eu am ales și sunt mândră de alegerile mele.

 Privește zilnic tot ceea ce te înconjoară, privește natura, copacii, cerul și frunzele mai ales. În ultima perioadă am vizitat multe locuri care mi-au trezit dorința de a aprecia orice anotimp. Poate că acum este frig, dar ceea ce oferă toamna este de nedescris. Pentru că prefer mersul pe bicicletă, în ultimul timp, pe lângă faptul că m-am plimbat, am avut ocazia să descopăr locuri frumoase din zona Brașovului. Traseele: Dâmbu-Morii – Crucur – Zoo, Șapte scări îți spun ceva? Le recomand cu drag deoarece primul sentiment pe care l-am avut când am intrat într-o zona cu adevărat mirifică a fost: oare câte locuri mai sunt de descoperit în lumea aceasta minunată?

Sunt fericită pentru că am ocazia să descopăr deseori tot felul de lucruri care îmi plac și chiar vă îndemn să organizați împreună cu prietenii voștri trasee de orice tip, cu bicicleta, pe jos, pe munte și atunci chiar veți realiza cât de frumoasă este natura.

Cu siguranță ne implicăm adesea în rezolvarea problemelor familiei, prietenilor, cunoștințelor, dar noi alocăm timp pentru NOI?

Vă invit să vizionați câteva cadre din minunata drumeție și să-mi oferiți și alte idei.

Merci. 20151031_125411 20151025_125627 20151025_130837 20151025_130945_Richtone(HDR) 20151025_142136 (2) 20151025_154415

 

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑