De ce este important să iei o pauză de la muncă

Când eram copil nu știam exact ce înseamnă să ai concediu ca angajat. Părinții mei, oameni muncitori și implicați în societate, nu îmi amintesc să își fi luat liber, să plece la mare, într-o excursie sau chiar să stea efectiv.

La vârsta de 18 ani m-am angajat cu normă întreagă. Până atunci făcusem voluntariat în Primărie, școală, chiar și la Biserică, știam cum să gestionez banii, eram atentă la detalii, implicată și dornică de muncă.

Mi-a plăcut mult să ajut, să știu că pot face orice pentru comunitate.

Toate aceste lucruri m-au adus într-o perioadă a vieții când am realizat că am nevoie de ceva ca să pot funcționa 100%.

Să fiu creativă, să fiu bine, să fiu veselă, să fiu energică, să fiu EU.

Acel ceva se numește TIMP pentru mine, practic o „curățenie” în corp, minte, suflet.

Ceva ce n-am prețuit vreodată. Mereu am crezut că rezultatele sunt în TOP, nu sănătatea.

Rezultate. Rezultate. Rezultate

Nessebar, 2022

Cu toții vrem rezultate, însă mai întâi vreau sănătate, apoi cu starea interioară, motivația și determinarea, vom ajunge și la rezultate.

ATENȚIE: Ce vreau să subliniez aici este că îmi place mult tot ce fac, jobul, colegii, atmosfera.

Însă corpul nu se mulțumește cu atât. El vrea să primească atenție precum odihnă, relaxare, apreciere.

El dă semnale de alarmă. Uneori nesemnificative, alteori grave.

Ce am decis să fac?

TOP 5 IDEI să nu eșuezi personal și profesional

  • Stabilești exact ziua, data, destinația pentru viitorul concediu
  • Gândește-te dacă vrei să mergi cu familia, partenerul/partenera, alți prieteni
  • Nu îți lua concediu chiar când ajungi la epuizare
  • Nu instala Teams, Outlook/ alte tool-uri pe telefonul personal
  • Detașează-te total (de asta este concediu, nu?)

În urma tuturor experiențelor mă bucur că am conștientizat cât de mult înseamnă să am grijă de corp, minte și suflet.

Concediul meu din Bulgaria s-a încheiat, a fost cel mai frumos de până acum, a fost soare, apă caldă, 2 cărți citite în liniște, evenimente inedite, zâmbete, comunicare eficientă și prezență 100%.

Zi de zi apreciez și sunt recunoscătoare pentru tot ce văd, am și simt.

Tu ai grijă de tine?
Îți sunt super recunoscătoare dacă lași și un comentariu mai jos.

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑